Wednesday 14 September 2011

UNIFI

yeah..yeah...yeah...
kat umah sewa aku da pasang internet...
punya la lama kami menunggu pemasangan internet ni..
akhirnya ia terpasang juga arini....
aku suka oke...sebabnya bley la aku online tanpa batasan...
heheehe....

tadi agak ada keciwa sikit la masa permasangan internet ni...
sebelum lupa kat umah sewa ni aku kitorang pasang unifi...
sangat laju wat masa ni..
oke jom sambung balik....aku hampir keciwa bila si pemasang unifi tu cakap de prob dan tak boleh nak pasang...sedihnya weyyyy....
aku siap buat muka sedih kejap...sebabnya brader tu cakap tak boleh...tak boleh oke..
pastu die boleh gelak2...aku rasa nak penampar je brader tu sebab main2 kan aku..
last2 die cakap xpe kitorang cuba cara lain...
dan akhirnyaaaaaaaaaaaaa.......kini kami boleh beronline....
kitorang amik pakej paling murah iaitu RM149...pakej die best sebab sekali dengan hyppTV...
hyppTV ni dia macam astro..so sebelom ni kalau kitorang tengok tv memang cam haram..sebab sentiasa kena membetulkan arial...
hyppTV ni dia macam astro bila da pasang siaran tv jd elok..xperlu nak pakai arial lg...

oke itu saja entriuntuk entri arini...sekian terima kasih...
terima kasih sebab sudi membaca....


0 comments:

Post a Comment