Sunday 11 September 2011

salam kenal


hai...hai...
selamat pagi semua...
arini aku bangun awal...
walaupon semalam masih dalam kepenatan berjalan jalan ke rumah terbuka...
walaupon mata masih mengantuk dan badan masih penat akibat kekurangan rehat..
tetap bangun awal pagi ini...

oke memula aku ingin ucapkan salam perkenalan pada pembaca-pembaca sekalian...
ini adalah "FIRST BLOG" aku....
selama ini aku dok tengok membe membe asyik bercakap tentang blog..
blog ini blog itu la..
so...nak dijadikan cerita..
pagi ini aku bangun dan online...
aku selalu jugak buka blog orang-orang yang tak dikenali ni..
macam best je baca blog orang ..so pagi ini aku nekad nak ada blog juga...hahaha
boleh la kan...walau tak ada pembaca aku akan cuba mencari pembaca bagi memeriahkan blog aku ini...

yesss....yes......
aku sudah ada blog..
so aku boleh la nak join bercakap-cakap tentang blog ini dengan kawan-kawan aku yag lain...

ucapan akhir...
selamat berkenalan dan rajin-rajin lah menjengah ke blog aku lagi ye...

daaa....~~

2 comments:

  1. selamat datang ke dunia blogging.
    tambah satu lagi blog untuk di baca.
    Yayy!!

    ReplyDelete
  2. thanks yaw..salam kenal dari kasurkoyak..

    ReplyDelete