Wednesday 14 September 2011

ADMIRE

saya ada rahsia nak cakap ni...

mai dekat..mai dekat..ehehehe
nak bisik ni...psssttttttt........
dengar tak???? apa?? tak dengar???
ala ni rahsia la mana boleh cakap kuat2 nanti ada orang dengar nanti...
meh2...dekat lagi..sikit je lagi....
hahahahaha...

oke la..meh sini aku nak cerita tentang seseorang...
masing2 admire...dia admired aku..aku pon admired dia..
tapi masing2 tak berani nak cakap...
muka dia so sweet...chinese look oke..
first time jumpa dia dekat umah bos kawan aku...
ahad lepas...dia ni kawan pada boss membe aku...
korang nak taw tak macam mana aku tau dia pon admired kat aku???
mesti dalam hati korang cakap perasan sungguh *minah* ni...kan??kan??kan???
eleh...tak kisah pon...oke nak tau tak cam mana aku tau die admired aku juga..
sebabnya die boleh berkumen2 dengan boss membe aku dekat FB...n kat status die pon die de tulis cakap tentang aku...tu yang aku tau..tapi dia tak berani nak bagitahu aku...
aku try add die kat FB mula2 die approve tapi pastu die "unfriend" balik..sedih je...
tak apa2...kalau ada jodoh tak kemana kan??? betol tak???
aku takmo la jadi perigi cari timba..nanti orang cakap hidung tak mancung pipi tersorong2...tak nak aku...

tapi aku just nak bagtahu..aku suka tengok muka dia..so shweetttt.....hahahahaha

*gedik2 kejap**

0 comments:

Post a Comment