Tuesday 13 September 2011

menyampah


meh..meh.. meh...
nak cakap ni..
tentang seorang wanita..eh bukan dia layak di panggil perempuan
xperlu bersopan kot dengan perempuan ceggitu..
korang nak tau tak ada la seorang perempuan ni..
yang mana dulunya sangatlah menjaga cara permakaiannya
kalau dulu kalau pakai baju yg leher besar dan ketat sangat malu nak pakai
kononnya masa tu katanya malu sebab nampak die punya tuutttt besar...
tapi selepas beberapa bulan perempuan tu berhijrah di suatu tempat..
dan ternyata penghijrahan tempat tinggal telah membuat beliau berhijrah cara permakaiannya juga..mak terkejut dek non...skank ni mak tengok baju2 dia semua bagai xckop kain..
pastu plak tanpa segan silu die menonjolkan dan menayangkan tuuttt yg selama ni dia malu nk tunjuk..wahhh...dasyatkan??bila di tanya kerja apa skank katanya xkeje..dalam xkeje tu ak tgok duit memanjang ade...pastu aku baru teringat akan satu cerita yang pernah dia bagitahu..so aku xpelik pon kalau die de duit yg byk kalau xkeje pon...korang faham x maksud ak???faham2 sendiri la yea...

aku kini hanya memerhati je la terlatah perempuan macam tu..zaman aku tak xckop kain da berlalu skank masa ntuk mengingati ALLAH yang maha esa...

k la..nak tido..eh kenapa aku tiba2 cakap tentang perempuan tu ek??ishhh...اًسْتَغْفِرُوْالله اٰعَظِِيْمُ
perempuan tu buat aku benci dan meluat kat die melampau2...

0 comments:

Post a Comment