Monday 19 September 2011

baru aku perasan


baru aku perasan dengan cara perempuan sorang ni...
dia konon tunjuk dia amik berat kat seorang lelaki sebab dia nak tackle lelaki tu..
bila dia da percaya dia boleh memusnahkan hubungan lelaki itu dengan pasangan die...
perempuan tu sangat kejam oke..perempuan tu dia ada blog..kalu korang baca blog die...OMG!!!
kekonon baik oke...padahal di sebalik penulisan ti perangai dia..hanya ALLAH dan dia je tahu..

dia la sejahat2 manusia yang aku pernah kenal...oppss...bukan dia seorang..the whole family oke...
mereka bersekongkol untuk memusnahkan sepasang kapel ni...
gila tak??kalau korang tengok muka perempuan ni..bermacam benda yang korang akan terpikir...
nak tengok tak muka perempuan tu??nanti la...nanti aku tunjuk...
die tak cantik..muka sangat seram..aku sendiri pon tak berani nak tengok muka die...
dia bukan HODOH...tapi de sesuatu yang buat aku benci n meluat tengok muka die..
kawan2 aku cakap muka dia maca perempuan sihir...dengan xde kening dengan make up tebal 2inci ke 3inci...
hahaha....jahat oke bil;a da mengutuk orang ni....
ih gosh....jahatnyaa....senyap...senyap...

oke silent "kasutkoyak" she stalk u...


0 comments:

Post a Comment